Bekijk al onze merken
Cre-Aid

Heeft u een droom, een ambitie, een visie? Wilt u dat uw verhaal gezien wordt? Wij geloven in de kracht van verbeelden en visualiseren. Door complexe informatie toegankelijk te maken en te presenteren bereikt en betrekt u uw publiek. We starten altijd met kijken hoe het wél kan, want wat u wilt bereiken staat in al onze merken voorop. De precieze vorm en invulling volgt vanzelf. Meer informatie via: www.cre-aid.nl

Werkwijze

1. Strategie

2. Concept

3. Realisatie

  1. 1. Strategie

    Elke opdracht begint voor ons met goed luisteren. Wat wil je vertellen? Wat wil je bereiken? Wie wil je bereiken? En wat wil je uitstralen?

    Vaak is dit van tevoren nog niet helemaal duidelijk. Samen met jou zoeken wij naar de kern van je boodschap, idee of identiteit. Vanuit hier bepalen we het doel. Wanneer dat helder is, bepalen we de beste wijze om dat doel te bereiken.

  2. 2. Concept

    Na het bepalen van een strategie, beginnen we met het uitwerken van een concept: een duidelijk idee over hoe het doel en de doelgroep het beste bereikt wordt.

    Het doel, de uitingen en de vormgeving vormen samen een kloppend verhaal. Dit kloppende verhaal is de basis van een sterk ontwerp en helpt om bewuste keuzes te maken in de uiteindelijke vormgeving.

  3. 3. Realisatie

    In drie schetsontwerpen zoeken we naar de passende stijl. Samen kijken we welk ontwerp het beste bij het concept past.

    Zodra we tot een definitief concept komen, start de productie. Afhankelijk van het doel, kan dit van alles zijn. Van drukwerk tot websites, van illustraties tot film. We kunnen het allemaal.


© 2016 Dik&Stijlloos